Vsd kalp deligi ile amaliyatimizi olduk evdeyiz iyiyiz fakat narkoz balgamini tam atamadik bitti neredeyse ama azcik balgam var dedi cocuk doktoru 5 aylik kizima asist balgam sokucu surubu yazdi fakat kullanmaya korkuyoruz ? Fikri olan varmi . Simdiden allah razi olsun