Doktorumuz 3. 5. Ve 13. Aylarda önermişti kağıdımı kaybettim 15 er gün arayla 3. Ayda bexsero 5. Ayda nimenrix yaptırdık 15 gün ara ile iki doz ama 13. Ayı hatırlamıyorum devlet hastanesindeki doktor kağıda yazmıştı ama bulamıyorum şuan 13 aylığız aynı doktora randevu da bulamıyorum son dozu nimenrix olarak hatırlıyorum doğrumu acaba