Normalde keyfi yerindeyken, hiçbir sıkıntısı yokken gayet güzel emen bebegim gaz sancısı girdiği zaman ağlayarak memeyi bırakıyor ve huzuru kaçıyor. Sonra bir daha sakinleşene kadar emzirmek mümkün olmuyor. Çok aşırı uykusu gelip huysuz olunca da keza aynı şekilde aç olmasına rağmen, sürekli meme istemesine rağmen memeye götürünce yine ağlamaya başlıyor. Ağlayarak birkaç firt alıp daha çok ağlayıp bırakıyor. Kucağıma alıyorum tekrar götürüyorum, emiyor birkaç firt yine ağlayarak bırakıyor. Bunun dışında günün 19-20 saati gayet güzel emerken 4-5 saat bu şekilde davranıyor. Doktora sorduğumda “sen karnın agrirken yemek yer misin?” Diye cevap verdi ama sütümü sagip verince de içiyor. Memeyle bir derdi var. Meme reddi demek için komple mi red olması lazım yoksa bu da meme reddi midir?