Arkadaşlar bu geceyi hiç unutamam hala şoktayım 😟 karşı komşumuzun oğlu daha 3 yaşında rahatsız bide çok korkunçtu evlerinin camından 5.kattan düştü ama allahtan ki alt dairenin balkonundaki çanağa vurdu sonra arabaya hızını kesti yoksa allah korusun şuan hayatta olmazdı ama şükür ki durumu iyiymiş kalçasında kırık warmış, onun için dua edermsnz rica etsem 😔