Show_must_go_on Aysunsahra yaptırdıktan 2 saat sonra uyudu ve ilk defa 2 saat uyudu normalde 15 dk olurdu. Çok huzursuzdu kızım sürekli ağladı o gün ama normalde de hep ağladığı için aşıdan kaynaklı mı bilmiyorum
Nili1308 Bebegimde de hiç bir şey olmadı o gün huysuzluknoldu yatarken calpol verdim o kadar gece devam etmedi