Hanımlar 13 günlük bir kız bebeğim var ikinci evladım. Yalnız ilkinde böyle bir durum yaşamadığım için bunda yaşayınca ne yapacağımı bilemedim o an .
Öyle bir ikinarak ağladı ki kakasını yapamadı
Çay kaşığı ile az bı zeytinyağı versem diye düşündüm ama bilemedim tavsiyelerinize ihtiyacım var