hellonil__ 1,5 aylık bebeğim bugün sünnet oldu,ne zaman acısı geçer normale döner.tecrübeli olanlar yazabilir mi? ağlarken içim parçalanıyor😥
DeSeBor hellonil__ sünnet olduktan bir kaç saat sonra ağrısı şiddetlendi ama akşama geçti acısı. Sonrasında sadece gazlibez pipisinin yönünü değiştirip sürtününce ağladı. 3 gün sonra hicbir şey kalmamıştı.
Anneci 1 hafta içinde düzeliyor sadece bi gün huzursuz oluyorlar öbür günler normal bende çok üzülmüştüm ama üzüldüğüm gibi olmadı hemen geçti şükür doktorun dediklerini uyguladım öyle geçer inşallah ❤️