Eslemsura Kızlar yapan varmi kac defa önüme çıktı da deneyen varsa güzel oluyorsa yarın iftara yapmak istiyorum .üstüne koyduğumuz kıyma harcı çiğ kalır diye tereddüt ettim de
_YanakReisinAnnesii Eslemsura annem ve teyzem hep kapaklı tavada yapar çok güzel olduğunu söylerler , ben fırın da yaptım hiç güzel olmadı😂
Zeynep1903 Tavada degıl ama fırında yaptım cok güzel oluyor tavada bende belki pişmez diye cesaret edemedim
2minika Ben hep tavada yapıyorum gayet güzel oluyor pişiyor deneyebilirsiniz 🤗 hemen hemen ayda bir yaparım oğlum çok seviyor dışardan almayız hiç 🤭
Eslemsura Kizim16 Profanne Ozgebrar2019 theanalikko Domino _YanakReisinAnnesii Teşekkürler kızla deneyeceğim inşallah bugün inşallah güzel.olur yoksa aç kalırız valla 😀😃😃
Ozgebrar2019 Eslemsura Lahmacunu tavanızın boyutuna göre yapın. Kapağıda varsa orta ateşte alt kısmı kızarana kadar pişirin. Kıymalar hiç çiğ kalmıyor
Ecemilay Eslemsura tavada değil ama hazır yufkayı tabakla kalıp çıkarıp kestim fırında pişirdim içini kendim yaptım çok güzel oldu çıtır çıtır sizde öyle deneyebilirsiniz hemencecik pişiyor zaten
theanalikko Eslemsura kapaklı tavada yapıp kısık ateşte pişirirsen çiğ kalmıyor. Fırında kupkuru oluyor güzel olmadı ben denediğimde