Haziran2020annesi Kızlar oğlum 3 ay sonra 3 yaşına girecek hala bezli tuvalete yapmak istemiyor altınada yapmıyor bezi takmamı bekliyor yapmak için ne yapacağım bilmiyorum bir akıl verin bana kızlar
momandad_16 Haziran2020annesi evde bez bulundurmayın gerekirse atın hepsini görmesin bulamayınca bi süre sonra artık vazgeçer diye düşündüm
Fatma69 Haziran2020annesi benim oglum da mayısta 3 olacak dahaa başlamadık bile inşallah yazın ögrenir 😆millete hee de geç çok biliyolarsa kendileri ögrersin
Balkizinannesitugce Bende böyleyim ama acele etmedim hiç rahatsızlıkta duymuyorum bu durumdan biraz havalar ısındığı da çıkarıp vezi takmayacagim öyle böyle öğrenir insallah
Haziran2020annesi Balkizinannesitugce çevremdki herkes artık öğrenmesi gerekiyor dedi geç kaldıkça daha zor olurmuş bende ne yapacağımı bilmiyorum
2cocukluanne222 Haziran2020annesi cevredekiler her şeye burnunu sokmasa iyi olur benim oğlum 3 yaşında oda bezli yazinbekliyorum
Gokalp15 Benim oğlum da 3.5 yaşında yeni öğreniyor suan. En son kakali bezini aldim. Temiz bez getirdim enjektör var ya onu batirdim beze bak bez takarsak iğne batar popona dedim. Sonra istemedi bezi. Bugün 6. Gundeyiz kendi gidip oturuyo wc ye
Baturalpinannesi Haziran2020annesi milleti boşver milleti kafaya takarsak her kafadan bir ses çıkıyo her cocuklgun kendine ait gelişimi vardır kimi çocuk 2 yaşında kimisi 3 yaşında öğrenir daha zamanı var demekki çocuğun zorlamana gerek yok çok zorlayınca da ters tepiyo maalesef hazır olunca kendilerini belli ediyorlar zaten