Nazendece ben su an 3 numara bez kullanıyorum 4 numara sığar mı sığmaz mı bilemiyorum, genelde içine 5 6 bez, alt açma örtüsü, ıslak mendil ve pişik kremi koyuyorum ama çok şişkin duruyor, bezi az koyarsam bu sefer sürekli odaya git gel yapıyorum, ürün kaliteli işe de yarıyor ama dediğim gibi çok kaba kalıyor bezi fazla koyunca,