Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük hem anne sütü hem mama veriyorum. kaka problemimiz var, geçen 7 gün yapmadı kulak çubuğuyla zeytinyağı sürdüm anında yaptı, kabız değil cıvık yapıyor.. o günden sonra bugün 4.gün yine yok. Devamlı o şekilde dürtmem mi gerekiyor, o zaman alışkanlık olur yapma diyorlar, ne yapacağımı bilemiyorum. Ne gerekiyorsa yapıyorum masajıydı hareketiydi banyosuydu ama yine yapmıyor, bebeğim huzursuz değil ama niye böyle oluyor doktor 10 güne kadar normal dedi ama ben çok üzülüyorum