Bir türlü adapte olamıyorum 😕 kilom çok fazla var doğum kilomu atamadım tam tersi kilo aldım diyete başlıyorum o gün uyuyorum akşam olunca bana bişeyler oluyor acıkıp bozuyorum göbeğim çok kaldı ben nasıl kurtulucam bu göbekten kızlar ya emziriyorum bu arada 😕