Kızlar kızım 2 yaşına girecek Haziran’da Allah’ın izniyle ama dişleri çok geç çıkıyor şuan sadece 2 yukarıda 2 aşağıda ve 2 tanede liselerdeki büyük dişleri çıktı onun dışındakiler kızarmış şişmiş çıkmak uzereler ama bu kadar geç çıkması normal mi doktora sordum 3 yaşına kadar çıkar dedi ben yinede sizlerede danışmak istedim