berosunannesi philips 9252/90 kullanan var mı? Varsa patates kızartmasını nasıl yapıyorsunuz? ben bir türlü tutturamadım çiğ kalıyor ya. Icine kaç tane koyuyorsunuz nasıl doğruyorsunuz kaç derece kaç dakika?
tazeanneeeee berosunannesi çevremdekiler hazır doğranmış patatesle kızartma yapıyorlar yoksa yumuşak oluyormuş tam kızarmıyormuş
egeninanns berosunannesi benimki kumtel ⅞ tane de koyuyorum 13 Dk yeterli oluyor ama sizin markayı bilemiyorum
3yasakadarsifirekran berosunannesi hazır patates alıyorum , az koyuyorum dondurulmuş patates ayarında kızartıyorum daha çıtır istersem ısıyı 200 dereceye yükseltiyorum.
Gunesumay19 berosunannesi Bende philips kullanıyorum cok memnunum çok güzel oluyor patatesler hem de hazır almıyorum,pazardan kızartmalık patates alıyorum doğruyorum hafif yağ ve tuz katıp 180 derecede 20 dk kadar kızardığında müthiş oluyor hiç hazır patates almam ben
berosunannesi tazeanneeeee evet ya sırf sağlıklı kızartma yiyelim diye aldık ama yok yani illaki çiğ kalıyor bos biseymis onu anladım
3yasakadarsifirekran berosunannesi bende tutturamadım istediğim gibi olmadı Tefalin actifryi var bende bundan 10 sene önce çeyizime almıştım o çok güzel yapıyor ama bu diri kalıyor
berosunannesi Gunesumay19 ince mi doğruyorsunuz peki içini dolduruyor musunuz kaç tane patates koyuyorsunuz yani bir de kaç kere karıştırıyorsunuz
Gunesumay19 berosunannesi Genelde 1 kez karıştırıyorum benimki küçük boy olandan o yüzden aşırı doldurmuyorum 2-3 tane büyük boy yetiyo anca. Ama baya cıkıyo yani. Normal doğruyorum öyle incecik değil yani 4-5 aydır kullanıyorum makineyi çok memnunum ben her şeyi güzel yapıyor🙂
berosunannesi 3yasakadarsifirekran evet ya kesinlikle diri kalıyor sinir oluyorum sürekli süreyi uzata uzata pişiriyorum bu sefer de bazıları kararıyor
3yasakadarsifirekran berosunannesi evet o kararanlarda kupkuru oluyor 😵💫 en iyisi hazırı pişirmek o ideal oluyor
Eylulecek berosunannesi benmki xiaomi az koyun yağ tuz ve 200 derecede pişirin kontrol edersnz ara ara. Ben çok dolduryordm çiğ.kalıyor bazıları az koymakta fayda var .
berosunannesi Eylulecek 3 orta patates koyuyorum aslında dopdolu olmuyor arada da karıştırıyorum ama bilmiyorum neden olmuyor keske xiaomi alsaydım valla herhalde o daha iyi