Kızlar bebegim yenidogdugunda göz kapağında ve başının arkasında kızarıklık vardi, zamanla geçecek dedi doktor, şimdi 3 aylik oldu gözdeki azaldı ama kafasındaki duruyor üstelik oradaki saç uzamiyor , çok fazla sacı var ama orası kel gibi kaldi ne yapmalıyım