Esraaa- Bebegim tuvaletini bazen 10 gunde bir yaptigi oluyor 2 bucuk aydir nerdeyse bir haftayi gecti tuvaletini yapma suresi haftada bir yapiyor o da benim destegimle. Boyle olan var mi normal mi kizlar ?
Mom0008 Esraaa- benm bebeğim öyleydi 10 güne kadar normal diyorlar anne sütü alanlar için ya benm desteğimle yada fitil ile yapıyordu sonradan düzeldi fakat kabızlıktan dolayı çatlak oldu hala onunla uğraşıyoruz
Ysmndmrl Esraaa- ben kızım 4 atlık olana kadar probiyotik kullandım gittiğimiz çocuk dr yeni doğan bebeklere hep veriyormuş bağırsak sağlığı içinde iyi birşey araştırmıştım biraz onu deneyebilirsiniz
Esraaa- Mom0008 ama kabiz gibi yapmiyor tuvaletini Kati degil sizin bebeginizinde mi oyle acaba ? Ne kadar surdu peki?
Ysmndmrl Esraaa- ben forbiem 2000 milyar olan vardı onu kullanıyordum sabahları 5 damla arkadaşım maskot marka kullanıyordu o kaç daml veriyordu bilmiyorum ama direk ağzının içine damlıyordum