Kızlar bebeğim 6 aylık 11 saat gece uykusu oluyor. 3 saatte bi emzirmeye çalışıyorum fakat bazen doğru dürüst emmediği bile oluyor. Peşinden mama vereyim diyorum onuda içmiyor. Gündüz beslenmesi fena değil ama gece niye acıkmıyor anlamıyorum. Uzun süre aç kalıyor. Sabah 7 gibi kalkıyoruz. Açıkmıştır meme+ mama vereyim diyorum hemen almıyor 8′i geçerken ancak alıyor. Doktor arayı uzat 4 saatte ver dedi onuda denedim ama pek fark yok. Zaten kilo alımı sorunlu süreyi uzatmakta istemiyorum. Gece uykusuna geçince bebişim iptal resmen🥴