Arkadaşlar, bebeğim çoğunlukla 1-2 dk emip kıpkırmızı olup ağlamaya başladığından hep formul mama verdim. Bazen de sağım yapıyordum, 120 ml süt geldiği bile olmuştu yarım saatte. Uzun süredir sağım da yapmıyordum. Şimdi yarım saatte 10 ml, 20 ml geliyor.
Sütüm azalmış yani. Arttırabilmem mümkün mü?