busra0952 yanı tutmayan cocuk tutmuyor gerçekten okadar ozenmiştim bende birde 21 aylık oldu oğlum benı emzik gibi kullanıyor ama şoyle dusunın bıraktırma derdiniz olmucak 😀 bence boşa masraf yapmayın ben sadece 500 600 emzige harcadım ozaman yok anne memesi gibi dediler gittim aldım yok kaukcuk dediler gittim aldım