Merhaba arkadaşlar bebeğim 18.5 aylık. Açıkçası bu postu bilgi alışverişi yapmak için açtım. Bebeklerinizin dil gelişimi nasıl. Kaç kelime kullanıyor. Cümle kurabılıyor mu. Benim bebeğim herseyı bılıyor her yönergeyi alıyor. Kelime olarak da hayvan seslerini de sayarsak rahat 50 yi geçiyor. Sizler de durumlar nasıl?