Bugleminannesi28 Kızım 4 aylık. Hem sallamak için hem rahatlik açısından sizce hangisi kızlar daha doğrusu 4 aylık bebek için hangisi daha iyi? 2
egeninanns Bugleminannesi28 bebeklere yastık kullanılmamalı . Saklayacaksanız bile minder deneyin bence
Bugleminannesi28 egeninanns kullaniyorum ben kullanılmaması gerektiğini biliyorum teşekkürler ama minderde rahat etmiyor yastık çok seviyor ilk günden beri yastiksiz denedim ama nafile 🥰
Bugleminannesi28 egeninanns asla durmaz reflude çünkü yuvarlanıyor şuan biryere tutunuyor oturur pozisyona getiriyor kendini pek seveceğini sanmıyorum
bluem 2 yas akadar yastiksiz yatirin diyorlar omurganin sağlıklı olmasi icin 🌺 ben 2 sene yastksiz yatirdim ama kullancaksanz renkli olan guzelmis