Benimde 1 aylık oğlumda balgamlı burun akıntısı var doktora gittik ciğerlerine bişey yok burnun aserum fizyolojik damlat dedi, otribebe yle cekiyorum onu da sürekli yapma dedi, inşallah çabucak geçer dünden beri de öksürük başladı arada öksürüyor,, çocuğum iyilesmeden bu sefer pazartesi günü de acil.ameliyat olucam annemde kalacak çok üzgünüm,, umarım su iki günde toparlar.biraz