Balyanaakannesiii Anneler istahsızlığımızın nedeni b12 değerimizin düsük olması alt sınır 200 diye belirleniyor ama olması gereken 500 aslında bizim 300 cıktı b12 tedavisi gören oldu mu bebeklerinizde değişim oldu mu
Haydinn Balyanaakannesiii benim kızımın baya düşüktü 13 aylıkken 100 ün altında iğne verdi doktor sonra düzeldi biraz ama yinede düşük 197 şuan da 21 aylık ocean b12 fısfısını önerdi doktorumuz 21 aylık
Tatli_Bir_Anne_ Balyanaakannesiii ne gibi bir değişim gerekiyor bilmiyorum, sonuçta kan testiyle eksikliği belli olan bisey zaten. Biz b12 iğnesi kullanıyoruz. 5 doz, son dozumuz kaldı
Ysmndmrl Balyanaakannesiii bende geçen ay yaptırdım 9. Ayda çok düşük bulmuştu dr ocean sprey kullandık tek şişe kullananın yeterli olacağını söyledi ama hergün mutlaka et ürünü yemesini önerdi sebze yemeklerini bile koymalı yaptım 18. Ayda tekrar verdik 300 küsürdü tama hatırlamıyorum iyi buldu dr takviyeye gerek yok ama hergün et ürününe devam ediyorum
Umrancetin-65 Balyanaakannesiii bizde iğne kullandık düzeldi çok şükür şuan et falan vermeye çalışıyorum kuru baklagil vs
Balyanaakannesiii Haydinn gecmis olsun canım ne kadar süredir kullanıyosun bende doktora götürücem hayvansal gıda yediremiyorum asırı istahsız sadece emmek istiyor dolayısıyla kilo alımıda durdu
Haydinn Balyanaakannesiii ah canım benim kızım 21 aylık hala meme doğru düzgün yemiyor sürekli iştahsız🥲 iğne sürecimiz 2 ay sürdü 280 oldu şimdi tekrar tahlil yaptırdık doktor yine eksik bulunca fısfıs yazdı her hafta aynı gün iki fıs ver bitince tekrar tahlille bakacağız dedi işte kaç aylık ne kadar ölçek onu doktor karar verecektir 1 yaş üstü ise iştah açıcı şurup danışın isterseniz yemeyen çocuk cok zor 🥹
Balyanaakannesiii Haydinn kesinlikle ya yapmadığım arastırmadığım gitmediğim yer kalmadı esim diyor sen cok abartıyorsun ama artık yemesi lazım 6 aylıktan beridir bu sorunla savasıyorum rabbim seninde yardımcın olsun canım
Balyanaakannesiii Tatli_Bir_Anne_ iştah konusunda canım hani değerlerimiz düzeldi istahı normale döndü mü demek istiyorum
Tatli_Bir_Anne_ Balyanaakannesiii Benimkisi 5 aylık, sadece anne sütü alıyor, hiç iştahsızlık şikayetim yoktu. Kan değerinde düşük çıkmasiyla igneye basladik
Balyanaakannesiii Umrancetin-65 ya bi ara ezogelin olsun yesil mercimek olsun yiyordu simdi o yediklerinide bıraktı zar zor köfte seklinde veriyorum coğu cöpe gidiyor
Ysmndmrl Balyanaakannesiii sebze yemiyor artık önce ne güzel çorbasını yapıyordum içine kuzu eti atıyordum şimdi onu yemiyor bazen eti çok severek yiyor bazen ağzına sürmüyor öyle olunca hemen sevdiği çorbadan yapıyorum şehriye çorbasını çok seviyor yada brokolili makarna yapıyorum onları geri çevirmiyor ama ben hep bıraktım kendi yiyor ben verince kafasını çeviriyor ağlıyor çorbayı kendi beceremediği için sesi çıkmıyor
Umrancetin-65 Balyanaakannesiii çok zor bu bebekler değişik halleri oluyor mecbur bi şekilde ayak uydurmaya çalışacağız
Balyanaakannesiii Ysmndmrl benim oğlumda bi ara bal kabaklı ve sebzeli çorbalara bayılırdı ama simdi kafasını cevirip ağlamaya baslıyor doktorda aç bırak illaki yiycek diyor ama yemediğinde direk memeye geliyor vermeyince cok ağlıyo baska seyle oyalanmıyo insallah alısır zamanla
Balyanaakannesiii Tatli_Bir_Anne_ erken fark etmeniz cok iyi olmuş canım gelisimi açısından sağlıkla büyüsün bebisler
Ysmndmrl Balyanaakannesiii aynı sorunları yaşadım aç bırakınca da yemiyor dediğiniz gibi memeye yapışıyor.şimdi biraz düzeldi herşeyi umarım sizinkide düzelir