pinkyy Busk-28 gümüş kapak benim kurtarıcım oldu,kremde kullandım silikon uçta ama gümüş kapak gerçekten çok işime yaradı
Burcusaydam Busk-28 her emzitmeden sonra sütünüzü sıkıp sürün 5 dk açık kalsın kurusun sonra lansinoh krem sürüp gögüs kalkanı takın 5 güne iyileşiyor
Melhakars Busk-28 3 ay ağlayarak emzirdim ayaklarımı yerlere vuruyodum 2 tane çarem var kesinlikle göğüs kalkanı al aventin birde EVİCAP FORT diye bi e vitamini var onu al göğsüne sür bebeğe hiç bir yan etkisi yok ikisiyle 1 haftada geçti çok şükür 🙏🏻 şimdi halen emiyoruz
Signemzeynep Busk-28 bulabilirsen orjinal kantoron yagi canim. Kziim 3. Ayini bitirdi gecen haftaya kadar canim gidiyordu. Saglik ocagindaki doktorum antibiyotikli krem yazdi fucidin o bile iyi gelmedi. Lansinoh fln hic biri yaramadi. Bol bol emzirdikten sonra kantoron yagi surdum 3 gundur cok iyi cok sukur 🙏🙏🙏
pinkyy Busk-28 yooo öyle bişi yaşamadım,kokusu filanda olmuyor,süt kokusu oluo sadece ben yıkıom suda tekrar kullanıyorum,gümüşün iyileştirme özelliği var en büyük etkisi o
Defne_123 Busk-28 bana meme yarası demeyin okudukça sızlanıyor sanki😔🤦🏻♀️Göğüs kalkanı we kremlerle canım ama hemen geçermi tabiki hayır üzgünüm ama o acıyı cekeceksin bu arada sakın emzirmiyeyim iyileşince emziririm deme snra meme reddi oluyor derken süt azalıp kesiliyor bn bi buçuk ay tek werebildim sütümü ama sn dikkat et
Busk-28 Defne_123 şuan bigogsumu varya korkarak veriyorum okadar açıyor önceden yoktu dış sorunu başladı onunla brlikte oldu
Zeyneposman Tahinin üstünde biriken yağ çok iyi geliyor Bide ayva çekirdeğini geceden islat jel gibi oluyor onu sur her emzirme sonrası. Pamukla göğsünde de kalabilir. Bunlar bana çok iyi gelmişti
Afet Tahinin uzerindeki yag ben dogum yaptim ertesi gun morardi gogus uclarim emzirmek bile istemiyordum damagi guclu bile degilken bi komsumuz soylemisti hic krem bile almadim onu surdum gogus pedine sadece emzirmeden once hafif sildim 3 gun demedi bidaha da asla yara olmadi morarma bile yasamadim cok şükür
barlas22 Aleovera sürdüm ben. Kendi baktığım bitki. Direk içini açıp jeli göğüs uçlarıma sürdüm. Geçirdi bir iki günde. Dene istersen. Çok geçmiş olsun. 🙏🏻
Nesli68 Busk-28 lansinoh krem kullaniyorum bnim bir gogsum yara olmustu yara iyilesene kadar diger gogsumu daha cok emzirdim boylece yara olan gogsum iyilesebildi sizde deneyebilirsiniz gecmis olsun
cansin92 Busk-28 memelyn diye bal mumumdan kapak var fiyatı da 50tl gibi birşey bana çok iyi geldi yaram hemen iyileşti
denizco Ayva çekirdeğini suda bekletin j el kıvamını alacaktır. Silmeden emzirebilirsin. Yüzde yüz yarar