Kızlar merhaba, 40 gün önce sezaryenle doğum yaptım. Ancak sezaryenden önce normal doğum denendi ve tam açıklık olmuştu. Elle muayene oldu doktor bayağı bir elini vajinama soktu ıkındım vs ama doğum gerçekleşemedi ve sezaryen oldum.
Şimdi sorum şu ki vajinal genişleme olmuş mudur? Yani illaki bebeğin normal yolla doğması mı gerekir yoksa açıklığın tam olması ve doktorun çatı muayenesi yapması da buna sebep olur mu?