Doktorum bu gün yazdı. Sakinleştirici istemiştim bana yarım içmemi tavsiye etti saat 17.30 gibi yarım içtim şu an etkisini kaybetti gibi hissediyorum kullananlar var mı diğer yarısını içsem uyku yapar mı? 2.5 yaşında oğlum var ve 2 gündür benim için çok kötü geçti kesinlikle sakin kalmak istiyorum sadece.