Ervabk Merhaba arkadaslar bebegim yeni 5aylik oldu ve saci cok dökülüyor nereye yatirsam sac tellerini görüyorum normalde ense tarafi yattigi yer normal olarak algilaniyor ama yanlardan da dökülme cok, normal mi?