Pamuk_sekermm06 canım böyle bir durum hiç yaşamadım tertemiz kokuyor şu an kullanmıyorum ama bir önce ki evimde gözdemdi ama miss gibi olurdu heryer … Sanırım senin Vileda başlığının değişmesi yada makinaya atıp yıkanma zamanın gelmiş olabilir mi canım , yani soyle ki her ne kullanırsan kullan pis bir Vileda ile temizlik yaparsan ki bu kokuyu çalıştığım dönemlerde yapılan paspaslardan hatirliyorum iğrenç kokuyor dediğin gibi tamda … Başka aklıma gelen birşey yok 🤷🏼♀️ bilâkis buram buram yoğun baskın bir temizlik kokusu var