mrveefe12 4-5 ay oluyor bezi bıraktık, son 3 gündür altına yapmalar gece yapmalar delirmek üzereyim kaka da sıkıntı yok ama çişi bırakıyor gitsin niye böyle oldu
Aselmm mrveefe12 Sanırım ara ara oluyor böyle . Bizde öğrenmiştik söylüyorduk ama bayadir durmadan çişini altına yapıyordu. Kaka da problem yok şükür söylüyor ama çiş artık delirtiyordu beni. Kendi kendine düzeldi tekrar her defasında yanlış olduğunu bidaha yapmamasi gerektiğini söylüyordum. İki gündür güzel gidiyor şükür arada yine tabi minik kacirmalrda oluyor. İnşallah sizinde düzelir bian önce 🥰