Benim oğlum 17 aylık gündüz uykusuna geçerken 180 cc akşam uykusuna geçerken 210 cc veriyorum . Mamayı içip uyuyunca benim de kafam rahat oluyor doydu mu doymadı mı diye düşünmüyorum . Katı gıdayı uyumadan önce yemek istemiyor yediğinde gece karnı ağrıyor gaz yapıyor defalarca denedim farklı muhallebi tarifleri de . O yüzden mama vermek mantıklı . Zaten benimki de doğduğundan beri mama içiyor . İkiz oldukları için ve 2 hafta yoğunbakımda kaldıkları için sütüm kesilmişti .