Betul_61 bende bebeğim çok sıkışırsa lavman yapıyorum. Az bişey sıkıyorum poposuna sonra patır patır gaz da çıkıyor kakasıda. Bebeğim ağlayıp acı çekeceğine, rahatlamasını sağlamak en iyisi. Sende bekleme bence fitili ver rahatlasın. Çok sıkışmadıkça fitili kullanmazsan Bağırsaklar tembelleşmez. Biz büyükler bile gaz sancımız olunca nasıl acı çekiyoruz, ben ellerimiz de o şekilde sancı çekmese bu ladar çok ağlamazlar o yüzden daha fazla sancı çekmeden fitili ver derim ben