tekbasimabakiyorum Roza_dilan ayaklarını hep sıcak tutun ama ellerinin soğuk olması çok normal tüm sinir uçları orada.
Mevoo25 Roza_dilan benim bebiş 6 buçuk olucak halla öyle arada çok sıcak arada çok soğuk ilk eller ve ayaklar soğurmuş ayaklarını sıcak tutmaya bak elleri aç gitsin meraklanıcak durum değil yani 💜
Roza_dilan Newmoms12 ama duyusal ve dokunsal gelişimleri için artık ellerini açmamız lazım gece uyurken bende takıyorum ama gündüz artık takmıyorum dokunarak etrafını tanıyacak çünkü
Newmoms12 Roza_dilan valla henüz ellerini eldiven den çıkarmadım kötü yapıyorum değil mi artık takmiyayim
0453 Bende eldiven takiyordum ama iki haftadır takmıyorum artık.Dediğiniz gibi keşif için eller önemli 🧚
Kayra-moms1 Roza_dilan Bebeklerin kan dolaşımı en son elleri ve ayaklarına gidermiş o yüzden soğuk olurmuş doktorumuz öyle demişti. Üşüdüğünü anlamak için göğsüne ve ensesine bakın soğuksa üşüyor olurmuş :)