Mrcannesi Arkadaşlar D vitaminim 8 e düşmüş hap iğne tedavisi yokmu d vitaminin acaba başına illaki gelen vardır tavsiyelerniz nedir güneşlenmeye fırsatım yok çok soğuk zaten bebekledr her gün çıkamam 🤦🏻♀️
GezginPaNDa Mrcannesi acil d vitamini hapı kullanmanız lazım. Doktor verir zaten . Durumunuz çok düşük bundan yazma ile olmaz
Perla1422 Mrcannesi benimde d vitaminim 6 idi doktorum bana hizli yukseltmek icin 2 ampul yazdi onlari kirip içtim sonrasindada haftalik D-calofer yumşak kapsul kullandim toparlamisti
Elfelf475 Mrcannesi kuyruk yağı koyun yemeklerinize ve incir çekirdeği yağı kullanın. Biz bir damla ilaç kullanmadık ve hiç böyle sorunlarımız da olmuyor diyebilirim 🌸
Mrcannesi safis12 her yerim uyuşuyordu saçlarım dökülüyordu ayakta zor duruyordum sırt ağrım oluyordu yani dermanım kesilmişti resmen şimdi d damlası başladım 10 15 damla günde iyi geldi halsizliğim kalktı üstümden
Mrcannesi Perla1422 d colefor bende alıyım diğer bebeğimde doğurduğumda kullanmıştım bu hapı toparlamıştım 6 da düşük 8 de baya
Perla1422 Mrcannesi evet ikiside düşük degerler bundan dolayi daha cabuk toparlamasi icin vermisti D-caloferi, cunku damla daha uzun vadeli kullanimda etkili demisti
Mrcannesi safis12 ypk sağlık ocağı damla dedi ama ben daha önce doğum yaptıgımdada kapsül kullandım ondan dolayınyabancısı değilim noroloji doktorum emzirme dönemi kapsül vermişti şimdide düşünüyorum alıcam eczaneden
Mrcannesi Elfelf475 kuyruk yağını çok yiyen birisiyim ama yinede böyleyim bunun nedeni hamileliğin son ayı bebek anneden kalsiyum fazla aldıgı için d vitaminini sömürüyormuş anneden 😌 hala tüketiyorum ama ki zor yükselmesi ilaçsız
Elfelf475 Mrcannesi bence d vitamini için incir çekirdeği yağı akın ya da incir yerken o tohumları ezerek yiyin. Göreceksiniz faydasını 🌸 bu arada zaten genel halkın derdi d vitamini gerçekten. Hamilelik de üstüne tuz biber ekiyor