Ben normal doğum yapmadım dizinde aynı şekilde mi bilemem ama benimde aşırı bel ağrım vardı hatta bi ara bebeğimi bile kucağıma alamıyordum neredeyse doktora gittim hamilelikte bel çukurluğu oluşmuş dedi hamilelikte bazen oluyormuş böyle bi kaç hareket verdi bunları yap diye ama ben hareketleri yapmak için yere yattığımda kalkamıyordum bile o derece bi ağrım vardı bi kaç ay sürdü ama sonra geçti şimdi gayet iyi