Defnem20 Kızlar ben 16 haftalık hamileyim ve kanım geçen ay 11.6 di dört gün önce kan verdim 10.5 olmuş iki haftadır demir hapı içiyorum demir eksikliğim yok bir an da düşmesi beni korkuttu kötü bir hastalık olabilir mi var mı başına gelen yaşayan
Elevka_96 Defnem20 benim 9.5 olmuştu ilacımı değiştirdim et yemeye başladım etin yanında roka vs ciğer falan yedim demir ilacını sabah alıyordum muhakkak kahvaltıda yumurta tüketiyordum ve ayran içmiyordum bunların yanında böyle 1ay içinde topladı doğuna gittiğim gün 12.5 gelmişti
pasaklisinkukuli Defnem20 bnmde düşmüştü ama bnm kan değerim hep yüksekti yinede kan ilacı içtim ikaci içden bi saat önce vebir saat sonra kafein ve hayvansal gıda almamalısın ilacın ardından c vitamini olan bir gıda yemelisin meyve falan
Berenberfu Gebelikte demir ilacı kullansa bile değeri düşmeyen bir çok kişi var. Korkma canım hiçbirşey yoktur. Çok normal bunlar. Ama demir ilacını sabah kahvaltıdan bi saat önce içmeye özen göster.
Berenberfu Defnem20 korkma canım. Bazen yönlendirme yapılabiliyor. Hgb değerinizle birlikte diğer değerlerini de paylaşır mısın
Elevka_96 Defnem20 demir eksikliği anemisiydi buna bağlı olan tüm diğer değerler düşük geliyordu. Şimdi tam hatırlamıyorum diğer değerleri.