Yeni anneyim ve ilk. Cahilliğime verin ama arkadaşlar yeni doğanlardan itibaren atak dönemlerinden bahsetti. Şu an 17 günlüğüz ve yaklaşık 3-4 gündür şaftımız kaydı ya :(
Düzenli uyuyan bebiş, uyumaz oldu. Sürekli uyanık sürekli bakınıyor (hayır görmüyorlarmışta neye bakıyor anlamıyorum) sürekli kafayı dik tutma modunda. Oturuyoruz sıkılıyor kalkıyoruz sıkılıyor yatıyoruz sıkılıyor başlıyor ağlamaya. Her gün üç saat uyurdu. Yemin ederim üç gündür ne kadar uyuduğunu bile hesaplayamıyorum. Kendini uyandırıp duruyor. Atak böyle mi oluyor? Nasıl geçiyor bu dönemler?