Lidia Kızlar 2 aylık kızım var emziriyorum diş ağrısı yaşıyorum diş etlerim şişti resmen takviye kullanmayı düşünüyorum 😔 Yaşayan oldumu siz neler yaptınız ?
starwomen Lidia benimde şiddetli ağrılarım olmuştu ama ben doktora gittim hem tedavim oldu hem de ilaç kullandım o şekilde rahatladım