caniminicib_ Merhaba kolik bebek anneleri bu gaz ilacını kullanıp memnun kalan ya da memnun kalmayan var mı?
sadeturkvatandasi caniminicib_ ben kullanmıştım yatmadan önce veriyordum biraz iyi geliyordu o bitince sab simplex denemiştim ilk günler çok etkiliydi sonra o da normale döndü. İkisi arasında sab simplexi öneririm mommys bliss çok pahalı.
caniminicib_ sadeturkvatandasi sabdan memnun kalmadım bebeğimin daha çok sancısı oldu 2 gün kullandım sürekli ağladı :(
burcubagla0319 bende kullandim 1 hafta icinde bagisiklik yapti. bidaha da etki etmedi. night olani bide gunduz olani var. night olani aldik bizi resmen kudurttu daha cok sanci cektirdi. o gunleri unutamiyorum. doz asimi falan da yapmadim cok garip.