Bebeğim sürekli bağırıyor ama mutluluk bağırması değil huzursuz ve kızgın oyun oynuyorum yok bebek arabasında gezdiriyorum yok sürekli kucakta zaten tuvalete bile gidemiyorum. Ama hiç mutlu değil uykudan uyanınca bir yarım saat iyi oluyor sonra başlıyor bağırmaya gündüz uykusu yok doğru düzgün yarım saat falan uyuyor gecede baya kalkıyor göğsüm açık bir şekilde uyuyoruz zaten bana ne önerirsiniz ya 4 aydır dişle uğraşıyor bir türlü çıkmadı