Kızlar kızımı anne sütüyle besliyorum. Ama basta sütüm az olduğu için mama desteğiyle gittik hep. Günde 60 cc falan da mama verdim hep. Cok guzel içiyordu. Cuk cuk 🙈 bir gün vermedim. Simdi unuttu resmen. Diliyle itiyor. Ögüruyor. Su an sorun degil. Ama ise başlayınca biberon kullanmak zorundayız. Hic istemezse diye korkuyorum. Yaşayan var mı? Nasil tekrar verdiniz?