Kızlar oğlum 1 yaşında 13 ay olmak üzere . Parka gidiyoruz mesela orda birileri sevdiği zaman kucaklarina gitmek istiyor eve gelen olduğu zaman gidenin arkasına agliyor . Dışarıda annemlerlerle kayinvalidemle falan karşılaştığmda tanıyor mesela direk onlara gidiyor benle eve dönmek istemiyor çok üzülüyorum ya .tanıdık tanımadık herkese gidiyor korkuyorum büyüyünce de böyle olur da tanımadığı birileriyle gider diye ben hep yanındayım da olur ya kreste veya okul döneminde de böyle olursa diye .