Merhaba oğlum 5 ay 23 günlük bir süre görmediği aile üyelerini bile görünce ağlamaya başlıyor yabancıları zaten hiç saymıyorum görmesi yetiyor kimse kucağına bile alamıyor sevemiyor bu durum bu dönemin özelliği mi geçici mi tecrübeli anneler birşey söyleyin bu aylarda her çocuk böyle mi yoksa bebekten bebeğe değişiyor mu