Nazfiruze Merhaba anneler 3 aylık bebeğim 4 gündür kaka yapmıyor ama düzenliydi hergün 2 kere yapıyordu hatta bir anda böyle oldu. ( sadece anne sütü veriyorum)
Melis1706 Nazfiruze biraz zrleytinyagi verin ben mamaya katiyordum siz cay kasiginla verin 1-2 cay kasigi poposuna kulak cubugunla zeytinyagi surup uyarabilirsiniz
Linabuse1002 Nazfiruze biogia diye bagırdak duzenleyıcı probiyotık damla var tum doktorlar onu önerıyor doktoruna sorup o damlayı verebılırsın canım
Nilosunannesi_ Nazfiruze Hiçbirşey vermene gerek yok bebeğe benim bebeğimde öyleydi sürekli düzenli olarak yapıyordu sonra 1 hafta yapmadı bir hafta sonra yaptı anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmama normal kabul ediliyor
Ozge_5555 Nazfiruze tamm bnm kızımda düzenli yapıyordu yapmadı snra 9.uncu günü yapmıştı gazı da vardı bebeğimin gaz damlası verdim hem gazını yaptı hem kakasını
Ozge_5555 Nazfiruze zinco damlası verdim gazlı bir bebeğim yok ama o zamn iki gün bir gaz sancısı çekti zinco damlası verdim hem gazını hem kakasıni yapmıştı