M2402E Kızlaarr 36 günlük ilk bebeğim çok şükür hiçbir gaz problemimiz yok ama asla kakasını yapamıyor yaparken ağlamaktan çatlıyor karnına masaj falan yapıyorum o şekilde çok zor yapıyor yaşan var mı sizler neler yaptınız
Esengul_122 Benim bebeğim de aynısı daha 1 haftalıkken hastaneye girdik kakasını yapamiyor çok ağlıyor hemen acile gittik 2 gün hastanede kaldık serum falan koydular şuan 41 günlük ve aynı sorun yapamiyor bacaklarını kaldırıp zor yaptırıyorum