Merhaba arkadaşlar, kızımın göğsünde doğum lekesi gibi kırmızı bir leke var 4 aylıkken profesöre göründük açık yara kanma herhangi bir şey olmadığı için ilaç vermediler bir iki yaşına kadar büyüyüp küçülebilir demişti, Şuan bebeğim 8 aylık ve leke biraz büyüdü ve kabuk bağlıyor yara olurda da kabuk bağlar ya o şekilde Şuan, bir doktor tanıdığa eşim resim göstermiş o da estetik cerrahide ameliyatla alınsın gibi bişey demiş, başına gelen var mı nasıl bir yol izlediniz