Alamas Tecrübeli annelerim , bebeğim bir aylık bebeğimin her bezi kakalı günde 7 8 bezin 6-7 si kakalı sizce bu normalmi? Kilo alımı da bi tık az oluyor doktora gitmelimiyim?
Erolunannesi Alamas benim bebeğim 6.aya kadar öyleydi götürmedigim doktor kalmadı ama benimki 10-15 buluyordu kaka da falan bişey çıkmayınca en son probiyotik damla önerdi doktor onu aldım 2 şişe kullandık şükürler olsun bitti o sorunumuz. Sen de bir doktora götür yeni doğduğun da o kadar yapması normal ama ilerleyen zaman da azalması gerekiyor
saripitircik Alamas benim bebeğim de 4.ayına kadar öyleydi her bezde muhakkak kaka yapmış oluyordu günlük 6-7 bez doktorumuz sorun görmedi hatta gayet iyi demişti şimdilerde günde 1-2 defa anca yapıyor zaten
Alamas Erolunannesi cok tesekkür ediyorum cevap için biogai kullanıyoruz sadece cok gazlı olduğu için bende acaba omu yapıyor diye düsündüm