Toman Solgar bestlak rezene çayı içiyorum diğer süt arttıran besinlerden de yemeye çalışıyorum ama sütüm bu ara azaldı ne yapabilirim
Tufufutu Toman tahin pekmez iyi geliyor. Önereceğim diğer şeyleri yapmışsın zaten. Dinlenmeli ve bol su içmelisin. Yeni grip atlattım. O kadar halsizdim ki normalde sütten çatlayacak olan göğsüm yumuş yumuştu. Mümkün olduğunca dediklerimi yapmaya çalışıyorum :/ Malt içecekler anlık arttırıp sonra süt tembelliği yapıyor dediler. Humana still alabilirsin. Birde kuru incirleri sıcak suda bekletip içebilirsin:) Sütün bol olsun inşallah
grkmediz Toman ben hergün salata yiyorum , bestlak kullanıyorum. Su konusunda iyi değilim ama her şeyden önce psikoloji önemli. Mutlu olmak benim sütüme etki ediyor onu fark ettim bir de sütümün yettiğine inanmak
Linabuse1002 Toman e bebekte promalt dıye bır emzıren anneler için içecek var canım cok ıyı sut yapıyor dene ıstersne
Burcumus01 Sekerpare_ aynı sıkıntıları bende yaşıyorum deprem bölgesindeyim depremden beri göğüslerim yumuşadı elimle sıkınca süt gelmiyor. Bebeğimin besin alerjisi var diyete başladım yeni. 2 aydır Alerji maması da kullanıyoruz ekstra emziriyorum . Nasıl artacak sütümüz ya 😔
Venussmom 3lt su, dere otu, tahin, dut kurusu vs her şeye rağmen yine de az geliyordu arkadaşımın tavsiyesiyle “pregnacare breast-feeding” e başladım çok iyi geldi, kesinlikle tavsiye ederim. Biraz pahalı ama hakediyor gerçekten.
Sekerpare_ Burcumus01 Bende depremzedeyim evimiz ağır hasarlı hep orada burada kaldık üç gündür ev bulduk taşındık oğlum 20 aylık kızım 3 aylık yeme içme olmadı ondan mı bilmiyorum stres zaten diz boyu hep başkalarında kaldık kendi evimde hep süt yapan şeyler yerdim başka evlerde yapamadım
Toman Sekerpare_ başka evde zor haklısınız kendi evinizde rahat bir şekilde beslenmenize dikkat ederseniz inşallah bol sütlerimiz olsun
Burcumus01 Sekerpare_ evet bizde sürekli başka yerlerde kaldık araba da kaldık doğal olarak beslenemedik su içemedik düzen değişti bizde yeni ev bulduk evimize geçtik ama artmıyor uyku düzeni kalmadı her an deprem olur korkusundan 😒
Burcumus01 Toman ah keşke insanın elinde değil her an tekrar olur korkusundan kızımı bırakıp mutfağa bile gidemiyorum akşam eşim gelince yemek yiyebiliyorum psikolojimiz alt üst anneler olarak
nazlimom__ Toman sabah akşam bir bardak süt içiyorum o bende baya etki ediyor bı de tahin pekmez yiyorum ve elimden geldigince su içmeye çalışıyorum