Bebeğim 13 nısanda 2 ay aşılarını oldu verem ve diğerlerini. 3. Ay kontrolune götürdün doktora bugun rota aşısını alın gidip yaptırın dedı rota aşısını aldık sağlık ocağına gittik vurmadı verem aşısı ile rotanın arasında 1 ay olması gerekıyor dedı aşıyı siz dolapta tutun 13. Yapalım dedi bana saçma geldi doktora sordum öyle bişey yok dedi böyle bi durum yaşayan varmıdır ? Sizde bır ay araylamı yaptırdınız aşı bozulucak dıyede korkuyorum 2 gundur dolapta ama