Shrhn Merhaba kızlar 1 yaş 2 aylik oğlum var emekliyo istediği bisey olmasin veya küçük kuzeniyle oyuncak paylasamadiginda öfkeden başını yere vuruyo veya elinde ki bir cismi başına şiddetli vuruyo napabilirim böyle bisey başına gelen var mı dikkate alırsaniz çok sevinirim çok üzülüyorum 😔
Gamzemert Shrhn kardeşim de yapardı. Kendi kendine geçti. Canı yanar diye elimizi koyardik. Sanırım kendini ifade edemediği için yapıyor.
Yigittugce Shrhn benim oglum 11. 5 aylik ayni sekilde kafasini yere vuruyor ama sinirlenmesinin haricinde normalde de vuruyor veya gelip bize kafasini vuruyor acaba neden disten kaynakli olabilir mi diye dusunuyorum ben de anlam veremiyorum
SdCkmk Shrhn ay tek psikopat kızım değilmiş. 12.5 aylık oldu kızımda. O da öyle, yere değilde daha cok kapıya, duvara falan vuruyor. Canı acımıyo herhalde ki ağlamıyo ama bu hareketlern sebebini bende çözemedim 🤦🏻♀️