WhatsApptan anlıyorsunuz inşallah yaa
Şimdi bi numara vardı ben onu kaydetmiştim kim diye neyse gördüm sildim numara olarak kaydetmiştim zaten mesaj bölümüne basıyorum en altta numara olarak çıkıyor rehberimde yok sildim ama WhatsAppda duruyor sildim verileri de geri yükleme yapmadım ama halen duruyor sinir oluyorum görmek istemiyorum napiyim yaa